צוות שפונדר פדלון
צוות שפונדר פדלון
צוות שפונדר פדלון
הקודם
הבא

שי שפונדר, שותף ובעלים

נשוי ואב ל-3 ,שותף בקבוצה. עיקר פעילותו בעסק המשפחתי, ברשת בתי הדיור המוגן ״פרוטיאה״. חובב נהיגה מוטורית.

ארז שפונדר, מנכ"ל ובעלים

נשוי ואב ל- 3 ,במסגרת תפקידו בקבוצה מוביל ארז את התחום הפיננסי והמימוני בשיתוף פעולה עם עידו פדלון, כמו גם קידום הפן התכנוני עד להוצאת היתרי הבנייה לפרויקטים השונים. את זמנו הפנוי מקדיש למשחקי גולף.

רועי פדלון, מנכ"ל ובעלים

נשוי ואב ל-5 .במסגרת תפקידו בקבוצה מוביל רועי את הפיתוח העסקי של הקבוצה ומנהל בה את מחלקת המכירות. רועי הוא מומחה לאיתור וסגירת עסקאות וחי ונושם יזמות ובניה מלידתו. את זמנו הפנוי מקדיש רועי למשפחתו ולתחביבו העיקרי, גידול ורכיבה על סוסים.

עידו פדלון, מנכ"ל ובעלים

נשוי ואב ל-4, במסגרת תפקידו בקבוצה מוביל עידו את הזרוע הביצועית, מחלקת תכנון פרויקטים ומחלקת הכספים של הקבוצה, לרבות סגירת ליוויים בנקאיים. עידו מעורב בכל שלב בחיי הפרויקטים של הקבוצה, החל בפרטים הקטנים ביותר וכלה בגדולים. את זמנו הפנוי מקדיש לרכיבה מוטורית ורכיבת שטח.

עו"ד בלושטיין עידו, סמנכ"ל החטיבה היזמית

נשוי ואב ל-3, בוגר תואר ראשון LLB במשפטים ותואר ראשון BA במנהל עסקים התמחות במקרקעין של המרכז הבינתחומי הרצליה. בוגר קורס ניהול פרויקטים בבניה ופיקוח על הבניה של היחידה ללימודי חוץ וארגון הקבלנים, חבר לשכת עורכי הדין בישראל.
בזמנו הפנוי עוסק באימוני קרוספיט וכן ספורט אתגרי כדוגמאת סקי וסנובורד.

רו"ח מורן נרבונה, סמנכ"ל כספים

נשואה ואם ל-5, בוגרת תואר ראשון משולב, BA במנהל עסקים התמחות בחשבונאות של המכללה למנהל ראשל״צ. בוגרת שנת השלמה בחשבונאות ובעלת הסמכה מטעם מועצת רואי החשבון. בעלת רישיון תיווך במקרקעין.
בזמנה הפנוי עוסקת בספורט.

מהנדס שלומי בדוס, סמנכ"ל הנדסה

נשוי ואב ל-3, מהנדס בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית, רס"ן במילואים, בעל מומחיות בניהול וביצוע פרויקטים בעלי מורכבות טכנית ולוגיסטית גבוהה.
את זמנו הפנוי מקדיש לזמן איכות עם משפחתו.

david

דוד ליבוביץ', סמנכ"ל תפעול

נשוי ואב ל-3. במסגרת תפקידו דוד מקים מערכות בקרה בחברה ומלווה פרויקטים בשלב ההקמה והסגירה. מומחה לפתרונות לוגיסטיים מורכבים. בזמנו הפנוי עוסק בספורט.

יואב חזן, סמנכ"ל הנדסה ובינוי, חטיבה יזמית

נשוי, אב ל-3 בנות וסבא ל-2 נכדים, בוגר לימודי הנדסה אזרחית ולימודי שמאות מקרקעין. בוגר יחידה מובחרת בצה״ל, עתיר ניסיון בליווי, תכנון, ניהול וביצוע במגוון סוגי פרויקטים, כדוגמאת- בתי מלון, בתי חולים, דיור מוגן, מבני משרדים, מבני מגורים, מבני שימור ועוד. את זמנו הפנוי מקדיש לזמן איכות בחיק משפחתו.